Kızlar merhaba gecen ay atak zamanıda iştahı azaldı ama tam düzeldi şimdide sanırım üst diş geliyor ondan iştahsız baya damaklarını kaşıyor kahvaltıyı güzel yapıyor yumurta yer mutlaka veya kuymak avakadoyu da sevmiyor artık sevdiği çorbaları içmiyor agız ucuyla bi tadıyor o kadar ya geçicidir ama bu dönemde ne verebilirim