Normal doğumdan sonra hemoroid olmuştum ama böyle bi ağrı yok taa göğüslerime vuruyordu ağrısı krem falan vermişti doktor ama ben şu şekilde iyileştim madımak var biliyor musunuz onu haşladı annem sonrasında steril bi beze sarıp oraya hemoroid kısıma koydum 3 günde geçti