Merhaba anneler, 32 aylık kız çocuğum var. 20 aylıktı tuvalet eğitimi verdim çabuk da öğrendi ama bu ara çiş tutma problemi başladı. Kıvranıyor çişten yine de çişim yok diyor ve sonuç olarak altına kaçırıyor. Ne yaptıysam başarıya ulaşamadım. Kakada problem yok. Tavsiyelere açığım. (Psikolojisini etkileyecek bir durum yaşamadık)