Tugbaa21 Merhaba böbreğimde 14 mm taş var eswl önerdiler kaburgaya yakın olduğu için dayanamazsın dedi aneztezi uygulayalım dediler daha önceden bu şekilde yaptıran var mı süreç nasıldı