selinkumsal10 ankete cevap vermedim çünkü hiçbir şıkkı yakın hissetmedim. İhtiyaç bazlı alışveriş alışkanlığım var elime geçeni harcamıyorum süreçe yayıyorum. Önceliği çocuğuma veriyorum kitapları, eğitici oyuncakları, gıda ürünleri, giyimi vs. kaliteli ve güvendiğim markalardan alışveriş yapıyorum parasına bakmıyorum. Doktorumuz da özel muayenehanesinde görece yüksek fiyatlı ama çok memnunuz kesinlikle değer.
Kendim için de keyfi harcama yaptığım konu kitaplar olabilir.