Oglum bir hafta sonra 15 aylık olcak ama hala yürümüyor tutunarak sıralıyor ayakta kendi isteğiyle oturana kadar durabiliyo ama yürüme konusunda hiç hevesi yok ben elinden tuttugumda bile yürümek istemiyo yürüme arkadasına benzer bir araba var tutunup yürümesi icin arka kısmı var onu da yapmıyor sadece oturuyo ve emekliyo. Bazıları 17-18 aylıkken yürümesinden bahsetmis. Yani sıkıntı yapmıyorum sağlık konusunda henüz Ama artık yürümesini istiyorum parka indirdiğimde ordan oraya kossun flan evde arkamdan pıtı pıtı gelsin 🥹