Oğlum dört yaşında yemekle ilgili hep problemimiz vardı aşırı seçici değişik şeylerin tadına bakmaz ekranla yediriyordum bi şekilde sonra baktım erkranlada aynı şeyleri yiyor uzun sürüyor yutması 2,5 haftadır kestim ekranı tv de yok bir kaç değişik yemek denemeye başladı sanki iştahı artmaya başladı gibi ya da bana öle geliyor sormak istediğim nasıl devam etmeliyim yine de denemiyor, hiç merak etmiyor biz ne yiyoruz kreşte arkadaşlarının yediklerinide hiç merak etmiyor başka neler yapabilirim en zor olanı başardım bence ekranı kapattım var mı tavsiyesi bilgisi olan lütfen yardımcı olun ☺️❤️