Kızlar oğlum doğduğundan beri uykuyu pek sevmiyor son bi kaç gündür de kendi kendine 2 uykuya düştü 5.5 ay için çok erken değil mi normalde 20.00 da gece uykusuna geçiriyordum 2 uyku yüzünden 19 da uyutmak zorunda kalıyorum 3. Uykuyu yaptırırsam da 21-22 yi buluyor gece uykusuna geçmesi ona da benim enerjim yetmiyor 2 uykuda uykuları uzadı diyebilirim 40-50 dk uyuyor 3 uyku yaptığında 20-30 dk uyuyordu 2 uyku yapmasında bi sakınca var mıdır