pozitifanne06 Şehrin yarısına verip yarısına hiç vermiyorlar mi ne zaman bitecek bu susuzluk? Arkadaşımla konuştum hiç kesilmemiş kaynanamda kalıyoruz şimdi onların da 1 ayı geçti sürekli suları kesiliyor. Susuz yaşamak çok zor ne olacak bu hal bilginiz var mı?
mommacita pozitifanne06 yenimahalledeyim benim de hiç kesilmedi. Ama mamak ve altındağda arada kesiyorlar diye biliyorum
KayraVeAnnesi_06 pozitifanne06 Esertepe de oturuyorum kesinti olmadı arada azaltma yapılıyor yani akışı düşüyor ama tamamen kesinti yaşamadık çok şükür şuan da normal
Hazom pozitifanne06 keçiörendeyim. 3 hafta öncesine kadar sürekli kesinti oluyordu. Son günlerde olmadı. Bende sürekli stres oluyorum gidecek mi diye
pozitifanne06 superanne527_ mommacita gerçekten mi, annemler Ankara’da kaynanam pursaklarda onların sürekli kesiliyor çamaşır bulaşık dağ oldu
pozitifanne06 AlinaEmreHan1 papatya5858 Hazom bu süreç daha da uzayacak diye korkmuştum zaten yeni taşınacağım şehir dışından geliyorum biraz rahatladım teşekkür ederim
AlinaEmreHan1 pozitifanne06 var bizde de şuan Altındağ. Geçenleri nerdeyse 1 hafta kesildiydi çalışma vardı ya boru mu ney patlamıştı , o zamanlar ara ara verip kesiyorlardı ama sonra düzeldi geldi ve birdaha kesilmedi
duyguluinsan pozitifanne06 çayyolu hiç kesinti yaşamadık, depomuz yeterli belki tam bilmiyorum ama hiç kesinti yaşamadık.
pozitifanne06 papatya5858 burda sabah 8den beri yok 12ye kadar olmayacakmış önceki günlerde de hiç yoktu sabah 5 gibi geldi 8de kestiler tekrar
pozitifanne06 pozitifanne06 bugün de sular yok of kafayı yiycem 4 gundur sular yok nerden geldik Ankara’ya 😵💫