annesininkurabiyesi Kızlar bugün 13+0 doktor kıza benziyor dedi ama bir kaç gün sonra bir daha bakalım çok mutlu oldum sizce değişir mi erken mi ne dersiniz
AslanKadini_ annesininkurabiyesi yani değişebilir de sürpriz bi durum ablama oğlan dediler doğana kadar kız doğdu 😀
SheDoesntCare annesininkurabiyesi gönlünüze göre olsun değişir mi bilemeyiz detaylıyı bekleyin bence alışveriş için
annesininkurabiyesi SheDoesntCare inşallah canım zaten 7 aylık olsun öyle alacağım oğlum da da öyle yapmıştım
esraalic annesininkurabiyesi erken bence banada bu haftalarda net erkek demişti birde özeldi yani sonuç kız 🤣
esraalic annesininkurabiyesi hayırlısı olsun canım cinsiyetin önemi yok sağlıklı olsun yeter 🥰 ama insan tatmadigi şeyi istiyor genelde benimde kızım var ikinci erkek olsun isterdim 🤭
UrbanMom annesininkurabiyesi doktor net eminse değişmez mesela bende erkek olduğu kesindi doktor demeden bile ben anladim ama arkadaşıma önce erkek sonra kiz sonra yine erkek dediler benim doktoruma gecti kesin kiz dediler bu sefer.
UrbanMom annesininkurabiyesi detaylı ultrason yapınca daha net olur sadece unisex alışveriş yapın bence 😂
Pamukhanim_ annesininkurabiyesi bizim 14.haftada %90 kıza benziyor demişti detaylıda 1 ay sonra bakalım dedi değişmedi ama 14. Haftada erken daha net göstermiyor demişti. Ama bilemem şimdi umarım gönlünüze göre olur