Kızlar bu çocuklara neler oluyor dövmek zarar vermek sac baş sözlü zorbalık fiziksel.Ben kızımı okula göndercem zaman bu kaygıyı yaşamak zorunda mıyım.Sirf doğurmak üremek için çocuk mu yapılır benim kızım çok iyi gözlem yapar parkta bir çocuk geldi durduk yere kızıma vurdu kadın mal gibi bakıyor niye yapıyorsun hiç birşey demedi.Bu sefer kızımda etkiye tepki olarak oda ona vurdu bende kısasa kısas yaptım.Oglum canın acidimi diyor öyle kadının yaptığı gibi yüzüne baktım bişey dese cevabını verecem demedi.Sonra kızımı kenara çektim yapma vurmak iyi birşey değil oda bana vurdu kolum acıdı diyince iyice sinirlendim kadına çocuk kimden gördü de yapıyor dedim.O saaten sonra kızım vurmayı iyice öğrendi unutuyorum tekrardan çocuklar dan görüyor.Heleki Suriyeli çocuklardan anneleri ortada yok adamlar hortumlarla vuruyor birbirilerine kibrit atıyor vs vs küçük bir bebek 1.5 yaşında en fazla kaydriğin tepesinde düşüyordu.Annesi nerede derseniz yok ortada çocugu zor tuttum.Diyecegim biz el bebek gül bebek büyütüp fedakarlık emek verelim yeri geldiğinde kendinden ödün veriyosun psikolojik olarak ta sonuç akran zorbalığı TV de gördüğüm annenin perişanligi 🥹