Kızlar 2 aylık bebeğim var birkaç gün önce söylemiştim 2. Ay aşısı oldu diye cuma günü oldu normal de çok iştahlı emer üzerine mama içer yarım saat sonra tekrar ister vs 2 gündür normalde kusmayan bebek her emmeden yada mamadan sonra kusuyor emmek istemiyor mama içmiyor sabahtan beri 60 ml mama zorla içirdim sürekli uyumak istiyor uyanınca da halsiz değil aslında gülüyor hareketli ama sadece 2 3 dakika öyle sonra gözleri hemen kapanıyor ıslak bez sayısı normal normalde gündüzleri zor uyuturdum ama beni asıl endişe eden beslenmemesi beslenirken hep kusacsk gibi yapıyor fışkırma tarzında değil ama belli ki midesi bulanıyor