selinkumsal10 tam da 1.5 yaşında kızıma yeni ayakkabı almistim,öyle böyle değil o ayakkabıyı görünce bile ağladı,giymedi ayagina bende ara ara denedim yine giymedi ta ki 2 yaşında bir gün yine çıkardım yavaşça yaklasip onu oyaliyarak denedim giydi. Kendi keyifleri ne zaman isterse o zaman giyerler yani.