brgl42 canım benim normal değil alerjik bir bebek olduğunu gösteriyor bende dersim herkes normal derdi ama ben bilirdim normal olmadığını bebeğin karnı gurulduyor aç emzir derlerdi hayır bağırsakları gurulduyor derdim gaz derlerdi geçer derlerdi sulu ve sümüksü bir kaka yapmaya başladı meğerse alerjikmiş diyet yapmam gerekti süt yumurta gibi liste verdi doktor bu süreç uzun maalesef kaka da kan gelmeye başladı çok sancılı olmaya başladı zaten kolik bir bebekti ben diyet yaptım o süreçte kilo alımı çok yavaşladı 6 ay ek gıda ile vücudu dökülmeye başladı her yeri soyuldu alerji testi yapıldı ona göre besinleri vermedim süreç böyle devam ediyor 26 aylık hala aynı alerji