Cnprtk Biz de avent air kullanıyorduk 0-6 olanını daha sonra 6-18 e geçtik ama çok büyük valla başlarda aldı biraz ama sonra istemedi attı hep gittim yeni 0-6 aldım tekrardan öncekileri atmıştım çok kullandı diye. Doktorumuz da bir şey olmaz hala 0-6 kullanabilir demişti.