kızlar merhaba, bebeğim 8 aylık uykusu hiçbir zaman çok iyi olan bir bebek değildi. ben de bunu kabullenip allah ne verdiyse emzirirerek sallayarak vs uyuttum. bir ara desteksiz de uyuyordu ama bozuldu diş ağrısından tekrar düzen oturtamadık. doktorumuz gece beslenmesini kesmemiz gerektiğini söylüyor iki aydır az uyuduğu için bebeğim gelişimi etkileniyor. çok da huysuz oluyor sürekli uykusu var. bir kaç kere denedim bırakmayı ama gece emmeden uykuya döndüremedim. çok ağladı en sonunda hep emip uyudu. bu sürede her gece 5 de uyanıyor. bunu da alışkanlık haline getirdi. buna benzer bir durum yaşayan var mı? ya da gece emzirmesini bıraktıysanız nasıl yaptınız deneyimlerinize ihtiyacım var🌸