1merling Kızlar bebeğim hastaydı ondan bana geçti ilaç kullanmıyorum nane limon doğal yollarla iyileşmeye çalışıcam bu süreçte bebeğimi emzirmemde sakınca olur mu bilgisi olan var mı?
3kedili2bebekli 1merling hiç bir sakınca yok doktora gidip emzirdiginizi söyleyip uygun ilacı da alabilirsiniz bol emzirin ki bebeğinize bir daha bulaşmasın ama sevmeyin opmeyin evi sürekli havalandırın