Bebeğim 14 aylık ve tam bir bağımlı. Memeyi asla bırakmıyor ama bu esnada ayakları ile boğazımı tekmeliyor, göğüs kafesimi yumrukluyor. Ayakları ile yataktan destek alıp zıplıyor. Emerken asla üstümde kıyafet istemiyor, eliyle ulaşabildiği her yeri okşuyor. Evde neyse sütyene kadar soyunuyorum ama dışarıda da böyle istiyor. Ayakta, şekilden şekile girerek emiyor. Akşam 9 olmadan uyuyan çocuk 2-3 saat aralıksız emiyor, emerken sürekli hareket ettiği için kan ter içinde kalıyor. Uyuyacak, gözleri gidiyor ama hareket ettiği için uykuya dalamıyor. Geçici bir durum mu? Benim yapmam gereken bir şey var mı? 1 haftadır uyku uyumuyorum akşam oturdum saatlerce ağladım, yarım saatte bir uyanıyor.