Merhaba arkadaşlar oğlum 23 aylık memeden kesmeyi düşüyorum çünkü hem oyun haline getirdi hemde alışkanlıktan dolayı emiyor ne açlığı nede sakinleşmek için gelmiyor gece sabaha karşı uyanıp bi kac yudum emip uyuya kalıyor yerine koyuyorum uyuyor. Sabah uyanınca istiyor emincede bu sefer kahvaltısını yedirmekte zorlanıyorum, ne zaman uzandigimi görse emmek icin geliyor, oglen uykusuna gecerken memeyi pek aramıyor bide gece uykuya gecerken memede uyumak istiyor nadirdir ayakta sallanayarak uyudugu geceleri birazda vicdan yapıyorm daha erken mi istediği zaman mi bıraktırsam diye anne bebek arasındaki bağ olumsuzlukla mi sonuçlanır sanki emmeyi bırakınca kayıp edecek misim gibi bi hisse kapılıyorum….
Bu dönemde olan yada daha önceden emmeyi biraktirmis annelerim tecrübelerinize ihtiyacım var