Merhabalar, bu aralar saçlarımın dökülmesi ve yorgunluk ile doktora gittim tsh t3 ve t4 anti tipo değerlerime bakıldı. Tsh 33 çok yüksek t3 normal t4 normal alt sınıra yakın. Anti tipo da çok yüksek 1000 yazıyor. D vitamini seviyemde düşük. Daha sonuca gitmedim. Hamileyken tiroid hormonum nedeniyle levitiroksin kullandım. Doğumdan 3 ay sonra tsh t3 t4 normale döndü ve ilacı kullanmadım. Bu aylarda yine değerlerim değişmeye başladı. İlaç kullanmak yerine Glutensiz beslenen var mı? Bilgilendirirseniz sevinirim.