Merhaba anneler. Benim bebeğim geçen perşembe günü iki aylık aşısını vurundu. Üzerinden 4 gün geçmesine rağmen ishal ve iştahsızlık var. Bu normal mi? Hiçbir şey yemiyor. Mama ile beslenen bir bebek ama asla mama içmiyor sadece beni emmek istiyor. Sütüm çok az olduğu içinde doymuyor. Sağıp veriyorum onu da kabul etmiyor. Ne yapabilirim bilmiyorum