Kızlar selam 🤗 evimde yemek yapıp satmak istiyorum, el açma börek yapan teyzelerden tepsiyle alıp evde pişirip yemek s. Getir Trendyol vs yerlerde satmayı düşünüyorum. Böyle bişi yapan duydum ama bu konuda hiç bilgi sahibi değilim internetten araştırmalarımla hiç bişi bulamadım. Bu konuda izinler vs nasıl oluyo karlı iş olur mu apartmanda şikayet eden olur mu olsa ne olur 1. Kat bilgi sahibi olan anneler yardımcı olabilir misiniz 🥰🙏🏻