Minikbiiranne bu genelde hep evde kalmaktan oluyor. Acaba yeterince iyi miyim, acaba bişey söylersem saçma olur mu, saçma davranır mıyım kaygıları da eşlik ediyor tabi. Ben de sessizimdir genelde ama cekindigimden değil insanlarla pek muhatap olan bir tip değilim. Her neyse dediğim gibi bu pek insan gormemekten insanlarla iç içe girmemekten oluyor benim düşüncem