Kızlar merhaba, evimin nemi yaz kış 70 80 civarı yazın klima açıyoruz gidiyor. Ama kışın klıma soğuk açılmadığı için nem alma cihazı almayı düşünüyorum. Kullananlar varmı aranızda gerçekten işe yarıyor mu. Bi marka buldum yorumlar çok güzel ama bir kaç yorum kafamı karıştırdı. Pahalı da bir ürün sizce değermi gerçekten nemi düşürüyor mu