hiley Merhaba hanımlar 4 ay 10 gunluk erkek bebbegım 7 370 gram boy 65 cm yasına gore uyı mı sızın bebişleriniz nasıll
doramm hiley benim bebeğim de 3 ay 15 günlük 3400 doğdu şuan 6600 64 cm aşırı kafama takıyorum az gelişmiş diye
Sermec27 doramm az gelişmiş bebek nasıl olur biliyor musun cnm benim oğlum 17 aylık 9 kılo 78 cm benim oğlum 3.5 aylıkken 5600 59 cm di ayına kilosu ve boyu çok çok iyi bebeğinn
sumeyyeavcl doramm Allah başka dert vermesin. Gayet iyi gelişmiş bence kafanıza takılacak bir şey değil bu. Bebekler 5. Ayında doğum kilosunun iki katına ulaşır sizinki nerdeyse tamamlamış fazla bile.
doramm alpaslanmom_ doktor öyle söylemedi ama bu ay sadece 200 gram almış meme reddiyle mücadele ediyoruz ve boy alıp kilo almadığı için de çok zayıf görünüyor
alpaslanmom_ doramm meme reddinden dolayı az almıştır gelişiminde sorun olsa doktor söyler merak etmeyin
doramm Sermec27 benim de ilk çocuğum ve ister istemez evham yapıyorum .etrafımdaki herkes çok küçük görünüyor diyor ve Buda bende stres yapıyor
sumeyyeavcl doramm herkes bir şey der zaten aldırış etme çok rahatsız oluyosan da lafını esirgeme bence
sumeyyeavcl doramm olabilir Allah herkesi farklı şekillerde yaratmış onlar bizim meleklerimiz🥰 her halleri bize özel❤️ laf söyleyenler rahatsız oluyolarsa bakmayıversinler muhatap bile olmamak lazım.