baby_3004 Nimo kullanıyorum. Beşinci kışımız olacak. Sessiz, pratik, full şarj ile beş altı defa buhar veriyor. Çantama atıp ilaç saati geldiğinde kütüphanede, toplu taşımada dahi buhar verdiğim oldu. Kendimiz de kullanıyoruz. Büyük makineler yerine taşınabilir almanızı öneririm o sebeple.