Doğduğu günden beri uyumayı asla sevmiyor öyle bir nefreeet ediyorum ki her şeyden dağa taşa bayıra haykırmak istiyorum öfkemiii bende insanım yaaa bende insanım benimde dinlenmeye hakkım vaaat ne olur uyusan yani neee oluuuıur ooooofooooooooffff hani memeden bırakınca her şey daha güzel olucaktı memesizken daha çok ömrümü yiyor