BongomyaPrensi 20 aylık ve doğduğundan beri akşam 10fan önce yatarsa uykusunu almış gibi 11-12 gibi kalkma huyu var o yüzden uyku saati 22.00 ben de erken kalkamıyorum çünkü o yattıktan sonra çalışmaya başlıyorum sabah yorgun uyanıyorum. Kısır döngüye girdi yani, önceki aylar gibi gündüz 2,5-3 saat uyusa bile razıydım.