3 ay 5 günlükken 4. Ay atağı başladı 5. Aya kadar sürdü maalesef sürekli sebepsiz ağlamalar , meme reddi , uykuya direnme… Gerçekten zorlu bir dönemdi emmediği için aç aç uykuya dalamıyordu mama vermeye çalışıyorduk onu da istemiyordu ne zaman 5. Aya girdik o zaman bitti. Sizinde muhtemelen ya ataktır ya da gaz sancısı. Yaşadığınız şehirde hava güzelse dışarı çıkarın bol bol bize iyi gelmişti