berk58 öncelikle otizm bir hastalık değil kii tamamen iyileşme gibi bir şey olsun.. bakın Allah ile aramıza aracı koymaya gerek yok. Biz dua edip tevekkülümüzü yapmalıyız. Hoca dediğiniz kişinin bizden farkı nedir ? Dualar, sureler aynı sonuçta. Ne yani otizm olan her çocukta tövbe estağfurullah sıbyan mı bulaşmış. Otizm öyle hemen fayda görülebilecek bir süreçte ilerlemiyor bildiğim kadarıyla.. zaman, emek, sabır isteyen bir süreci var. Bu gidişle dolandırılırsınız lütfen dikkat edin bu şarlatanlara fırsat vermeyin 🙏🏻 dinimizde böyle şeyler yok yani korunmak isteyen olursa da kur’an okur, namazını kılar ve duasını eder. Bence otizmi iyi araştırmalı ve bu uzun süreci kabul etmeliler.