Kızlar yeğenim 7 yaşında erkek , otizmli ve hala konuşamıyor bir çok eğitim alıyor 2 yaşından beri tüm eğitimlere eksiksiz gitti İstanbul da en iyi eğitimlere gidiyor fakat konuşmasına ve hiperaktifliğine hiç bir fayda olmadı dün bir hocaya götürmüşler ve sıbyan bulaştığını söylemiş bi kaç gün okuyup dualar verecekmiş Cevşen yapacakmış var mı yaptırıp fayda gören?