sao Anneler selam kızım 18 aylık genel olarak aynı şeyleri yemek istiyor kendi yemeğimiz dışında o a yemek hazırlamaktan yoruldum :( farklı tatlara açık değil bunu geliştirmek için ne yapabilirim
livanurvealpinannesi61 sao yediği şeyleri yaparsanız diğer yemekleri yemez ki zaten. 1 yaştan itibaren evde ne pişerse onu yer ikisi de . Hiç ayrı yapmıyorum yerse yer yemezse kendileri bilir artık
smileylaylom sao şuan 9 ay 17 günlük eğer bizimle yiyebileceği bi şeyse bizimle yiyor. Örnek veriyorum biz tavuk yiyoruz ona market tavuğu yedirmiyorum pek kıymalı başka bi şey yapıyorum. Şuan genel olarak bizimle her şey yiyor böyle alıştırdım en başından.
sao beyazzkuguu yoğurt çorbası meyve püreleri mercimek çorbası tavuk baget pilav vs hiç yemiyor kahvaltısını genel olarak güzel yapıyor o kadar
nekoydunkafana Benzer şeylerden dolayı bende post açtım şimdi çok zor bi durum insanın çocuğunun yemek yememesi ben ekranı kapattım biraz değişimler oldu hakkınızda hayırlısı inş❤️
sao Farklı tatlara açamıyorum çocuğu tükürüyor direk aslında alternatif sunmasam belki aç kalıp yiyecek ama dayanamıyorum kıyamıyorum :/ belki büyüdükçe değişir huyu