Hanımlar bebeğim 5 aylık.Sma optipro kullanıyoruz ama son zamanlar aşırı kusuyor ya.Reflü değil bu arada ama o kadar cok kusuyor ki 2 günde kirli sepetini dolduruyor düşünün.Acaba mamadan mı diye düşündüm sizin bebeğinize kullandıgınız kusturmayı en aza indiren mama önerir misiniz?