nazlimom_ yerinizde olsam almam. Şu an markası güzel bi çanta nerden baksanız 2 3 bin tl den aşağı değil en aşağı . 2 tane alacaksınız bir de . Ben bu tarz bütçeyi yoran hediyeleri gereksiz buluyorum . Bi çiçek götürebilir çocuğunuz . Veya ben öğretmen olsam 24 kasıma yakın velilerimle net şekilde konuşurum asla hediye istemediğimi , en güzel hediyenin çocukların başarıları olduğunu söylerdim