ftmnrbst aşırı uyarılma yaşıyor olabilir anlatımlarınızdan bunu anladım. Biraz daha az yöntemle istikrarlı şekilde ilerleseniz faydası olabilir. Misal olarak emdi,ağzına emziği verdiniz kucağınızda mayıştırıp yatağa koyun bırakır bırakmaz elinizi sırtına,kaş aralarına,saçlarına götürün biraz sevin ama sessiz şekilde ve mümkünse göz teması kurmayın . İlk başlarda direxenecktir ama belli bir süre sadece bunları yaptığınızda alışacaktır. Bizim sakinleşsin diye yaptığımız şeyler daha çok çıkdırtıyor çocukları. Uyumayı bilmiyorlar be öğretmemiz lazım o yüzden tek bir yöntemle ilerlemeniz onun öğrenmesine sizin de çaresizliğimize iyi gelecektir . Doğduğundan yana böyle ise de bunaydan sonra her şeyi fark ettiği için direnmeler çoğalacaktır . Biraz sabırlı olun biliyorum çok zor ama tek değilsin inan bana 🌸❤️