sevgiliannne Merhaba hanımlar 2.5 aylık yeni anneyim emzirme döneminde ara ara kendimi çok halsiz hissediyorum bu dönemde kullandığınız memnun kaldığınız destekleyici vitamin var mı
nesemom sevgiliannne ben doğumdan sonra demir ilacı ve gebelikte kullandığım ocean mummy kullanıyorum oğlum 4 aya yaklaşıyor geçen cuma baktırdım değerlerim gayet iyi demir ilacını bırakıp ocean ile devam edebilirsin dedi doktor sütümde de bir sıkıntı yok emziriyorum hala ama halsizlik yorgunluk oluyor tabi bebekle birlikte onun hiç gideceğini düşünmüyorum 😅
sevgiliannne nesemom çoğu kişi bu marka vitamini kullanıyor sanırım bende başlayacağım gebeliğim boyunca pregnom max kullandım doğum sonrası 1 hafta demir B12 kullandım kabızlık yapınca bıraktım böyle 2.5 ay oldu hata yapmışım🙃
betulland Magnezyum, c vitamini+ çinko+ selenyum. Kendim Akdeniz Anemisiyim ondan dolayı sürekli demirle yaşıyorum zaten. Onu takviye olarak göremiyorum. Sadece bu kez Demiş Sülfat ve Folik Asit’i birlikte aldırdı doktor. ☺️
sevgiliannne betulland bu kadar vitamini düzenli içebiliyorsanız tebrik ederim ben asla başaramıyorum devamlılığı🤣
nesemom sevgiliannne hamileliğimde de bunu kullandım doktor önerisiyle hala devam ediyorum ve değerlerim hep iyi oldu demir ilacı da önemli tabiki özellikle doğumdan sonra takviyelerin yanında beslenmede önemli şifa olsun bize ve bebeklerimize 🙏🏻
betulland sevgiliannne Aslında bende de yoktu ama bu kez kendime baskı yaptım. Hayat kalitem arttı. Şimdi severek kullanıyorum. Neden daha önce kullanmadığıma şaşırıyorum. 😄