1arasss Bıktım artık her ay adet olunca vajinamın alt tarafı şişiyor bi et parçası var normal doğum yaptım bu arada 10 ay önce bide dikişlerim şişiyor kaşınıyor mantarda var zaten ikisi bi araya gelince çok kötü oluyorum neden adet olunca böyle olur ki
1arasss simseklivekalpli bende araştırmalara göre onu görüyorum ama hastaneye gidince hiç detaylı bakma yok krem yazıp gönderiyor