pnar_06 newmami meme reddi yaşıyoruz her memeye geldiğinde ağlıyo çıldırıyo zor sakinleştirip emziriyorum şuan da uyumadı ve emmedi şırıngayla mama verdim sanırım isal karnı ağrıyo gurulduyo sulu kaka yaptı bi kaç kez çok zor gerçekten 2.bebeğim inşallah memeyi bırakmaz
mrve118_ newmami Benm bebegmde 27 günlük sanirm 5. Hafta ataginda uykuya cok zor dalıyo memede sinirleniyo cekistriyo yorgunluktan sütm azaldi sanirm benmde memeler yumusadi napcam bilmiyorm ya okadr su iciyorm emzrme caylari bestlak falan cogalmasi gerekirken azaliyo var mi tavsiyeleriniz bu konuda
eflinida newmami sürekli emmek istiyor, kucağımda derin derin uyusa bile yerine alır almaz sırtında iğne varmışcasına ağlıyor ah tabi bide gündüzleri en uzun uykusu yirmi dakika..
sena98 newmami papatya3458 gkglemine pnar_06 mrve118_ miray3534 eflinida kızım bir ay 4 günlük nerdeyse 5-6 gündür aynı anlattiklariniz gibi gece bı 3 saat uyuyo sonra hep uyanık gündüz de sürekli uykuya direniyor bu atak haftası mi? Ne zaman gecicek bu 😓
miray3534 Bu dönemdeki ve diğer atak dönemleri hep kucakta geçiyor ve öyle de olması gerekiyormuş doktor öyle söylemişti. Tek çare sakin kalmak ve bol kucak ten teması. Atak bitince yeni özellikler yükleniyor ya o kadar güzel oluyor ki o sıkıntılı günleri unutuyorsunuz. Bolca kucağınıza alın gaz masajı yapın bacağa bisiklet sürme şeklinde. Akşam üstü duşunu aldırıp masajla rahatlatın öyle ya da böyle geçiyor bizde şimdi 12. Hafta atağına merhaba dedik 🥹
miray3534 sena98 atak dönemi olabilir o geçecek yerine farklı bir versiyonu gelecek. Maalesef bebişlerin bu dönemleri böyleymiş. Ama zaman ilerledikçe gece bir tık daha uykuları uzamaya başlıyor az da olsa sakinleşiyorlar. 3 aylık olmamıza bir hafta kaldı yavaştan gündüzleri uyanıkken daha az ağlıyor tummy time yaptırabiliyorum iki dk bile olsa. On gün önce assssla yapmazdı uyanıkken ağlar uykuya zor geçerdi yavaş yavaş bir şeyler rayına oturuyor gibi