karacairem Kızlar selam 2 buçuk aylık bebeğim var doğduğundan beri hep dili Dışarıda troidleri normal çıktı ondan olabiliyormuş ama dili ağzına göre büyük bebeği böyle olan var mı geçiyor mu ? https://imgyukle.com/i/n9UOL1
Rzgr karacairem oglumda böyleydi ben dogumumu yasadigim yerde yapmadigim icin tridlerine bakilmamisti. Doktorumuz kontrolde neden hep dili disarda diye troidlerine bakti normal cikti. Oglum 1 yasinda normal düzeldi. Aliskanlik olabilir demisti doktor.