22 aylık oğlum.
Artık o kuşlara bende yalvarcam benide alıp göturmeleri için o derece yoruldum usandım 😔 bu neydi böyle bütün gün bir cücenin nazıyla niyazıyla uğraşmaktan bıktım usandım. Sürekli ağlamalar, ağlayarak her şeyi yaptırmalar istemeler geceleri zaten haram oldu her şey uyku denen bir şey kalmadı sürekli uyanıp duruyor uyku gerilemesinin dibini yaşıyoruz 🤕gün içinde sürekli kucak istiyor istedigi olmayinca kendini yerlere atıp agliyor 😔 o kadar hasret kaldıkki esimle uykuya 1 aydır mahvolduk. Artık bu duruma nasıl çözüm bulucam bilmiyorum yada bi yaşananlar bir süreç bir anda eski düzene geri mi döncez.