1 haftadır sürekli uyanıp ağlıyor anne diyor arada babasını çağırıyor bazen bunu yaparken genelde uykulu birisi dövmüş gibi ağlıyor ben hep dua edip yatırıyorum gün içindede ediyorum duamı neden olur bir fikriniz varmı korkunç biseyde görmüyor neden bu durum anlamıyorum😞