ALLAH ASKINA BİRİ YOL GÖSTERSIN.
31 aylık kızım .. Tuvalet egitimini haziranda tamamladık.. Bir iki istisna haariç ne gece ne gündüz kaçırma yoktu. Bazen cok sıvı alımǰ olursa gece olabiliyordu. Ama 5 gündür sürekli altına yapıyor sonrada çis yaptım diye geliyor. Altina yapmasın diye bugn gun boyu sordum tuvalete gitmek istiyirmusuun cişin vaarmi diye ama ya gitmek istemedi ,yok dedi .Arkasından altına yaptı. Sorunu ne anlamıyorum . Neden yaptin dediimde Gülüyor. Tepki vermemeye nötr davranmaya söleyipde tuvalte gitmeyi başardinda ise basardin diyorum.Kızmayı korkutmayı da denediim bisey degismedi hatta bugn büyügüne yaptı. Evde anormal birsey yok rutin hayatimiz devam ediyor kaos kavga vs yok yani bir tranva vs yaraticak bir duruum olmadi bu surecde gelen gidden vs de olmadi yani hayatimizda bisey degismedi .. Psikolojikmi fizikselmi anlayamiyorum.. Bu derece ciş kazası tuvalet egitiimde bile yasamadık. napmam lazım dr gotursem hangi bölüm ..Bakin mesela az önce uyandi cis yaptim dedi tuvalete gitmek istermisjjn varsa birrazinida oraya yapalim dedjjm istemedii agladi neyse temmizledim giydirddim carsafini degisstirdim yatirdim 1 dk sonra ciş yaptim die geri uyandi olsun annem temizleriz bidakine soylersin dedim temizleyip yatirdiim. Odası ayri degil yanımızda park besikde yatiyor. napmam gerektini bilmiyorum hic nasil davranmaliyim ya tecrubesi olan böyke bir duru. yaşayan anneler ne zman nasil duzeldi neler yaptiniz.. Nazar oldu cocuma ya cisim geldi deyip 1 saat tutabilen bir cocukken simdi bunu yasiyoruz insallah cabuk duzelir dua edin baana bide akil verin benim aklim yetmiyor vallaha artik ..