Senin fark ettiğin şey aslında bir çok kişinin yaşadığı bir durum, yani mükemmelliyetçilik. Öncelikle kendine karşı çok sert olmamalısın, farkında olman bile büyük bir adım. Bu durum hem seni hemde çevrendekileri yorabilir. Ama terapi almak gerçekten yardımcı olabilir, hem kendi duygularını anlamanda hemde ailenle olan ilişkini rahatlanmanda destek olur. Küçük adımlarla başlamak daha iyi olabilir mesala birini evine davet etmeden önce her şeyin mükemmel olmasını beklememek, sosyal medyada paylaştığın fotoğraflarda küçük kusurları kabul etmek gibi. Sen farkına vardıkça ve üzerine çalıştıkça hem kendin hem ailen için daha sağlıklı bir ortam yaratabilirsin. 🌸