Bebeğim tam bir yaşında şimdi 6. Ayda başladım ek gıdaya daha doğrusu başlamaya çalıştım neredeyse 10. Ayda ilk defa ağzını kendisi açtı hiç zorlamadım sadece anne sütü ile ilerledik devam sütü de kabul etmedi şu an hala daha severek yediği tek şey meyve eğer canı isterse tarhana çorbası içer başka hiçbir şeyi yemiyor zayıf bir bebek ama sağlıklı ve mutlu bir bebek çok şükür. Başlarda inanılmaz kafama takıyordum her gün bir şeyler deniyordum hepsi ziyan oluyordu çok üzülüyordum ama artık kabullendim yapacak bir şeyim kalmadı 😅