Huma_kus34 ben size şunu diyeyim: birine kendim hakkımda birşeye baktırırken bana dediki: senin eve biri hediye getirmiş,getirdiği hediyede haset enerji evine yayılmasıyla negatif enerji evi bloke etmiş dedi.evde hiçbir iş yapasın yok,sürekli uyku hali,halsizlik,yorgunsun demi dedi ayynenn öyle demiştim..evine limonlu sirke ile temizle dedi vee evine tütsü yakıyorsun,evinde tütsü yakma dedi..her eve tütsü iyi gelmez demişti…nazar,enerji,evimize girip çıkanların enerjisi evi sarıp sarmalıyor…birde üzerlik ve kapının altından geçecek konuma üste as,altından geçsin evine girip çıkanlarda,o konumda as üzerliği demişti..hala asılı durur giriş kapımın tam üst ortasında..bana gelenler altından geçiyor böylece…enerji,kötü negatif enerjiler içeri girmez demişti..çokk faydasını görüyorum ☺️