BelisMelis411 Merhaba Kızlar bugun aldım saclarım kabarık sadların cogunlugu kuru olsun dıye yazıyordu kuruttum ve kabardı. dıplerıne ve uc kısımlarına kopuk surup o sekılde yapsam yapıs yapıs olur mu ? Birde kalıcılıgı uzar mı
Dlkuzn BelisMelis411 bi kaç şefer kullan saç yapın alışsın düzleştirci gibide zaten düm düz yapmasını bekleme fönlü doldun dolgun bi hava katıyor hacimli şekilde öncesinde bişey sıkma yap sonra saçına sürebilirsin sabitleyici
BelisMelis411 Dlkuzn ben zaten duz olsun ıstemedm kıvırck olsun dıye aldım daha bakımlı duruyor 😆😆 tamamdır cok tselkur ederm 🥰
Limoncicegiiiii BelisMelis411 hafif nemli iken yapın maşa başlığı ike önce sıcak sonra soğuk hava verin
BelisMelis411 Limoncicegiiiii o sekılde yapmıstım kullanma klavuzunada cok baktm ınceledım tesekkur edıyorum