Tek basima karat vermem mümkün degil lutfen destek atin bana.
Kizim desteksiz uyuyor, desteksiz derken yalniz degil ikimiz de uzaniyoruz 5 10 dakikaya uykuya daliyor kendi kendine ama son 3 5 gündür aksamlari 1 saati buluyor destek vermek istesem de kabul etmiyor zaten ve bu 1 saati bana zehir ediyor 2 kisilik yatagi dar ediyor bana aglama yok ama surekli donuyor uzerime cikiyor 38 haftalik hamileyim hormonlarim tavan onun sucu yok geriliyorum ama kızmıyorum bi bugun hadi ama kizim yeter kapat gozlerini diye nirmalden bi tik yuksek ses tonumla uyardim ve uyudu oyle vicdanim sizladi ki anlatamam.
, kizilmayi hak eden bir cocuk da asla degil, gün icinde beni asla yormaz oyle 2 yas krizi falan yok.
Tüm gün oyun oynariz kahvalti ogle yemegi bulasik vs hepsini birlikte yapariz, belki bu yuzden de sabrim tukeniyor kendime vakit ayirmak istiyorum, saat suan 23:24 ve 30 dk once uyudu.
Sabah 8 de kalkiyor onceden 1 de uyur 3 de kalkardi simdi 2 ye dogru uykusu geliyor 2 de yatip 4 de kalkiyor, uyumazsa ne yemek yer ne oyun oynar ne huzurlu olur ne yapayim nasil bi duzen kurayim