yoncaa01 Yasmin doğum kontrol hapına başladım. Düzensiz kullandım. Ama 3-4 gün düzenli kullandım hala kanamam var yan etki yapmış olabilir mi
mervemira1602 Benimde neredeyse 1 ay gibi kanamam olmuştu, düzenlemesi için (doktor önerisiyle) 3 ay yasmin kullandım ama alarm kuruyordum her gün mutlaka aynı saatte içiyordum sonrasında da çok şükür tekrar herşey düzene girmişti..