Büyük kızımdan kalan bebek arabası markası bebeconfortmı ne zıkkımsa yagmurlugunu satıs ta goremedım 2 cı sıpısımde ıade oldu kucuk gelıyor. Burda boyle züccacıyeden aldım oda oldu ama ipli oldugu ıcın burası tepe oldugu ıcın cıktıgım gıbı ucuyor du onuda gerı verdım lastıklı cok guzl yagmurluklar var ama tum arabalara uyumlu desede malsef olmuyor cıns bır araba ya