26merve26 bende öyle düşünüyorum bana da emzirdiğim için hap yada sprail dedi ben korkuyorum o yüzden hap istiycem artı prezevervatif emzirme bitince de cilt altı düşünüyorum inşallah zaten sütüm az bebeğim çokda emmiyor gittiği yere kadar emzircem ama tabi şu an 31 günlük